Despre mine

Ma numesc Maria Dinu, sunt artista, om de resurse umane si coach.
Pictez de cand ma stiu, iar la gradinita mi-au spus “cel mai bun desenator“. Am invatat singura sa pictez, iar inspiratia imi vine din muzica sau carti.
Am fost organizata de mica, iar in clasa a 7-a vindeam colegelor de clasa template-uri de orar pictate cu Mica Sirena.  Am folosit tot felul de plannere si agende, insa cel mai mult m-au ajutat cele care nu sunt doar suport pentru intalniri, ci te si ajuta sa iti faci un cadru pentru viata si prioritatile tale.  Am devenit coach in 2009, pentru ca imi doresc sa ofer inspiratie si claritate, si pentru ca stiu ce inseamna sa cauti un sens in viata de zi cu zi.  Am norocul de a putea sa folosesc acest lucru in jobul meu corporate.
 In timpul concediului de maternitate mi-a venit ideea sa creez acest planner, pentru ca imbina tot ceea ce stiu mai bine – pictura, organizarea si coaching-ul.
 Am incredere ca te va ajuta si pe tine sa obtii o perspectiva clara asupra vietii tale, pentru ca, atunci cand stii ce este important pentru tine, esti mai zen si ai un impact pozitiv si asupra celor din jur.