Desi mai sunt 5 zile pana la finalizarea campaniei, m-am gandit sa privesc un pic in urma si sa vad ce s-a intamplat cu mine in ultima luna si ceva.
Ideea plannerelor mi-a venit in vara. M-am hotarat sa fac campania la final de septembrie, iar de aici pana la momentul de kick-off mai aveam doar cateva saptamani. A fost o munca sustinuta si concentrata ca sa fie gata la timp, dar iata ca ne apropiem de final.
Ce am invatat pana acum?
Ca indoiala de sine nu ajuta la nimic. Inca o am, dar cu fiecare zi care trece, cu fiecare feedback pozitiv pe care il primesc, ma conving ca oamenii iubesc plannerul si ca ce am creat va fi folosit si apreciat.
(sa nu va prind ca va e mila sa scrieti in el!)
Ca ideea de a face asta a inspirat mai multi oameni decat produsul in sine.
Si ce e fain e ca eu insami am fost inspirata de Diana, care a pornit o initiativa de fapte „green” pentru copii. Pentru ca ideea era „so much about her”, m-a impulsionat sa ma intreb si eu „dar ce anume e despre mine?” si asa am ajuns sa am ideea plannerelor. La fel, m-as bucura ca mai multi oameni sa aiba curajul de a-si urma o pasiune (vezi punctul 1).
Ca e mai bine sa mergi pas cu pas. Cand am pornit, voiam tare mult sa vad plannerul in realitate. Apoi, mi-am dorit foarte mult sa aiba cativa sustinatori, sa bucure si alti oameni. Acum, imi doresc sa ajung la numarul necesar de sustinatori ca sa ma calific pentru dublarea finantarii (detalii aici). Mai sunt 10 zile si mai am nevoie de 30 de sustinatori. Cred ca e realizabil daca fiecare sustinator actual isi foloseste reteaua pentru a da share si a oferi credibilitate cu propria sustinere.
E important de mentionat ca dublarea finantarii m-ar si ajuta pentru proiectele viitoare. Mi-au venit atat de multe idei in aceasta perioada, incat abia astept sa ma apuc de ele – si voi avea nevoie de fonduri pentru aceasta.
Ca e bine sa nu ma atasez de rezultate. Ca orice om organizat si pasionat de ceva ce a realizat, am pus suflet in planner, si mi-ar fi usor sa alunec in capcana identificarii cu acesta. Ma bucura tare mult ce s-a intamplat pana acum, dar voi continua sa fac lucrurile pentru ca vreau sa le aduc la viata, si pentru ca ma misca.
Ca vulnerabilitatea si autenticitatea sunt cheia, si nu caracteristicile produsului. Cand am facut filmuletul de mai jos, Ariel m-a tot impulsionat sa zic lucrurile pe bune, sa arat poze din copilarie (serios, cine se simte ok sa arate a dorky pic de la 12-13 ani?) sau sa o includ pe cein cadre. Si sa vorbesc despre cine sunt eu si ce inseamna aceasta initiativa, mai putin despre cat de bine structurat e plannerul.
Colorful Mind – Crowdfunding campaign from Maria Dinu on Vimeo.
Sunt in continuare foarte recunoscatoare pentru toate lucrurile frumoase din aceasta campanie, pentru sustinerea primita si mai ales pentru feedback.
Si in spiritul de pana acum, am incredere in tribul de oameni entuziasti din jur, si cer urmatorul ajutor:
- Mergeti pe Startarium, daca nu ati facut-o pana acum, si sustineti campania, facand o precomanda pentru un planner.
- Dati share, daca credeti in aceasta initiativa, si recomandati-o mai departe.